Je název naší zimní inzertní kampaně, kterou jsme se prezentovali od prosince do února jednak v tištěných médiích, ale i onlinu a poprvé i na CLV nosičích.
Představili jsme se inzertně v českých tištěných médiích v cestovatelském měsíčníku National Geographic Česko, v kulinářském Gurmetu a v magazínu o zdraví Kondice nakladatelství Vltava Labe Media, dále v jejich slovenských protějšcích v lifestylovém magazínu Eva, v kulinářském měsíčníku Dobré jedlo a cestovatelském periodiku GEO slovenského nakladatelství News and Media.
Poprvé za existence Fairtrade Česko a Slovensko jsme souběžně čtrnáct dní na začátku ledna jeli kampaň na více než devadesáti citylight nosičích po celé Praze. Zároveň náš sponzorovaný příspěvek se stejným vizuálem na sociálních sítích Facebook a Instagram zaznamenal dohromady 70 000 zobrazení a měl dosah 38 000 zhlédnutí. Celkově jsme na kampaň zaznamenali velmi příznivé ohlasy od široké veřejnosti.
“Dle výzkumu společnosti Median z června 2019 padesát devět procent českých spotřebitelů již známku Fairtrade zná, touto kampaní dále o ní rozšiřujeme povědomí,” potvrzuje Gabriela Kozlová z Fairtrade Česko a Slovensko a doplňuje: “Děkujeme našim partnerům za reklamní prostory věnované za velmi příznivých finančních podmínek pro neziskové společnosti.”