U příležitosti mezinárodního dne kávy (1. 10.) jsme ve spolupráci s vybranými kavárnami zahájili kampaň Fandíme Fairtrade zaměřenou na segment HORECA (hotely, restaurace, kavárny). V rámci ní jste se v kavárnách mohli setkat s kulatými baleními fairtradového cukru, informačními stojánky s příběhem pěstitelky fairtradové kávy, samolepkami nebo plackami a začíst se do premiérového vydání Kávových novin s informacemi ze světa fairtradové kávy.
Další komunikační kampaní jsme podpořili ty, kdo se zapojili do našich projektů Fairtradová škola, Fairtradové město a Fairtradová církev. V rámci kampaně Fandíme Fairtrade ve městě, ve škole i na faře jsme rozeslali na 80 balíčků s materiály sloužícími k propagaci známky FAIRTRADE a konceptu spravedlivého obchodu a zahájili soutěž o fairtradové fotbalové míče.