15. 7. 2025, Ekonews: FAIRTRADE je pro nakupující celosvětově nejdůvěryhodnější a nejviditelnější etickou známkou. V ČR ji zná téměř dvě třetiny českých spotřebitelů
31. 5. 2025, ČT24 Fairtrade růže, cukr nebo banány. Zájem o tyto produkty v Česku roste
28. 5. 2025, Seznam zprávy: Káva a kakao jako nové zlato. I přes vyhlídky na úrody ceny porostou
12. 5. 2025, Blanenský deník: Zámecký park jako velký piknik. V Blansku férově posnídaly desítky lidí
21. 11. 2024, ČRo: Banány prodané za 20 let by vytvořily cestu z Česka až do Nairobi, říká předseda Fairtrade Lubomír Kadaně
11. 11. 2024, Forbes: Jiné kafe. Fairtrade je víc než jen známka na kávě.
17. 5. 2024, Kutnohorský deník: Banány nerostou na stromě. Férovou snídani doplnila faitradová pátračka
15. 5. 2024, Zboží a prodej: Prodeje fairtradového kakaa a banánů meziročně rostly, káva zaznamenala poprvé pokles
Navigace